Härligt med helg...

Säga vad man vill, men nog är det skönt att bara vara för en dag. Har visserligen spenderat hela morgonen och eftermiddagen i mitt akvarium, tog fyra timmar att fixa till! Men vill man ha det snyggt så. kollade för övrigt på 300 igår, se den om ni vill, men ingen höjdare. Visst, coola effekter och slaktscener, men ingen direkt röd tråd. Den var bara....rå, ungefär så. "The Imortals" är dock ruskigt räliga, lite sjuka killar dom det....

Vilken dag det har varit, helt sjukt underbart, 12c varmt och sol. Inta annat än att vårkänslorna börjar komma. Man kan ju säga att vädret och värmen gör sitt. På tal om att vara ute eller sitta inne, så är jag lite sugen på en PS3:a, inte bara för Blue-ray, men för ett nytt spel, "Resistance - Fall of man". Innan andra världs kriget, så invaderades jorden av något lustigt: http://www.youtube.com/watch?v=KZw5jBFhfHc
Det verkar coolt, och kan man spela hemma på LCD:n och med dts och dolbyDigital så j****r va gött. Men den kostar ju 6400kr ute på svenska marknaden, helt sjukt. Tänk vilken svenssonfamilj som har råd med det utan att behöva ta lån!

Nej, nu får man väl ta och hitta på något av denna veckans sista kväll, på tisdag är det fysiktenta, nice! Lägger in en bild på lars-göran Asks nya 997 targa4 som stog vid kontoret igår. Han har friat till min mor i trappan på domus, det ni...

166783-44166783-43

Kommentarer
Postat av: Sara

Ååå vilkken bil!!!:D

Postat av: Axel

Tack, om det inte var ironi dvs. Men ändå, snygg blogg by you må jag säga. Söt Flicka dessutom ;D

2007-03-26 @ 20:26:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback