Ute i skogen...

Idag har varit en ganska händelselös dag, började på österängskolan imorse, med en omgång kemi. Var dock en ganska lätt labb, och en ganska lätt labbrapport som jag som vanligt var klar med två timmar senare. Har dock glömt att maila den dock, kom jag nu på! Annars satt jag på däck1, hos daniel i typ två timmar, sen körde jag och Camilla till boulevard, köpte kakor och satt en halvtimme till. Och då var det snart helg, och wicky kände ju för att gå ut på lördag, så jag gör nog sällskap. Sjukt trött dock, har nog kvar lite av förkylningen i kroppen tyvärr. Börsen gick ju dock upp, från gårdagens "lilla" fall på typ 3.2% på omx...

Det finns bara en i denn färgen, Frankrike, respekt!!!

166783-40

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback