166783-69

                                   166783-69

Liten, men naggande god brukar man säga, just denna bilden tog jag när jag satt vid haväng på valborgsmäss. Hely underbar plats, och vädret gjorde det hela ännu bättre. Tyst, bara havets brus och inget annat. mmm. Ja, har ju inte mycket tid att sitta här, men jag försöker verkligen uppdatera. Har ju dock två slutprov inom två veckor, och jag vill verkligen lyckas.känns lite trist att inte, men peppar,peppar...

Ja, annars händer det inte multum, blir lite här och var, och nu sitter jag än en gång här, in the office. Har dock fått nya dustin, en riktig höjdpunkt. Och till råge på allt, så går börsen uppåt, har inte riktigt fattat gallopen på det hela. Dock höjde dom inte styrräntan, så folk vågar väl fortfarande investera....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback