Klumpen, the lump, klumpus maximus...hum?

När det är söndag får man faktiskt skriva saker som inte har något som helst värde, eller mening för den sakens skull. Just nu är jag bara uppspelt inför fysikprovet på tisdag, men det ska nog fixa sig ganska lätt. Annars kan man säga att jag vill shoppa, men jag får se, är sugen på lite ny hembioutrustning, typ en Marantz stärkare, och sedan vänta tills marantz kommer med en blue-ray. Även ett par högtalare från kef, och sedan en komplett uppsättning suprakablar, ända från väggutaget till högtalarna. Men det är ju inte gratis.

Men man kanske skulle ta och resa iväg istället, hitta något land där man trvis, och sen aldrig mer komma tillbaka, bara stanna där och bli bortglömd. Låter som en reko ide tycker jag, så caio for now!

599 on the streets of Monaco!
166783-77



Kommentarer
Postat av: svägerskan

du behöver inte flytta till andra sidan rymden, men låt gärna BLI att köp något monster elände till dundrande högtalare, jag ska bo på andra sidan pappväggen i iallafall fem veckor!

2007-05-14 @ 22:34:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback