Snart studenten för många...

Men det har jag redan gått igenom, vilket gör det hela mycket mer roligt. Dock så är jag sugen på att åka utomlands, kanske över sommaren, ner och glo i de Europeiska storstäderna. Det hade jag inte tackat nej till. Men just nu behöver jag verkligen en kamera, och det lutar åt en nikon D40. Den verkar bra, dock är jag fortfarande sugen på en Canon 400D, dock är den dyrare, men det står mellan dom. Men vad ska man göra, beslutsångest finns det gott om, tyvärr.

Ska titta på lite Simpsons och dricka lite tea. Inte helt fel faktiskt, dock är ju vädret lite gråmulet och trist. Och sen ska jag upp och jobba imorgon, måste vara ganska ensamt på vägarna imorgon, plus att det är fredag, skönt med lite jobb innan helgen!


Beauty of the challenge grill!
166783-78

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback