Än en gång befinner jag mig vid stolen!

Nu är det färdigt, helgen alltså, den är ju nästan slut, men bara nästan. Spenderar de sista timmarna på kontoret, kanske ska ner till Myrestad en sväng, vem vet. Än så länge har jag iallafall befunnit mig på Duvanders och fikat, sen blev det en tvätt av bilen på däckia. Sjukt ren blev den, mycket skönt! På Duvanders åt vi alla varsinn maräng, med två chokladploppar till ögon, detta till ett pris av två kronor, då dom normalt tar tre kroner för en maräng, men när det är "spöken", så kostar dom fem....hum, men jag klagar inte!

Nu får jag väl säga att det blev en lite livlös kväll igår, umgicks lite med Staffan, men han skulle jobba, och därför blev det tidigt för hans del, halv tolv ungefär. Sen träffade jag Henke inne i staden, och där blev det en walk-around-the-park runda...sen sömn. Tobbe och gänget hade spelat igår, på en 50års fest, därav att han var lite sliten, det blev tydligen väldigt sent...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback