Äntligen hemma, eller?

Nej, kan itne säga det, för när jag kommer hem blir jag ensam igen. Saknar faktiskt redan Stockholm, har en viss lustig dragning till den staden, mycket lustig! Trist att komma hem till samma gamla stad, och veta att man inte har något annat att göra än att sitta här, trist! Dessutom har hon itne svarat, ännu värre...

Men det var kul i Stockholm, och snart ska jag hem och sova, blir lätt trött av att köra 120mil på två dagar, samma gamla E4:an, samma gamla Gränna, så är det bara! Men hur som helst så har jag, konstigt nog fastnat för Ken's nya 2000talet, faktiskt en bra låt, kan inte hjälpas. Nu får det bli lite Top Gear, Simpsons och Family guy.

Jag saknar redan allt, låt det bli så, ensam...


LeMans Classics 2007, 993GT1, Lovely lady...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kom igen med bloggen nu, vill se bilderna på mig själv =) Kom på varför du hade cancerhud på den bilden i sängen, det var spegeln vid sidan om där som blixten hade reflekterats i. Men bilderna ute på gården blev bra tll slut sen fast dom såg dassiga ut i RAW...tack för en Go helg!

2007-11-19 @ 15:19:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback