En röd dag, i all ära...

Det är ju en röd dag idag, och till råge på allt så hade ju wahlqvists stängt, ve och fasa! Blev inte glad, när jag och Henke sitger ur bilen, börjar gå ditåt, sen utanför P&P stöter på Frida och Tomas, som precis gått där förbi, och konstaterat att det var stängt. Det blev Darins istället, och till slut kom även Tobbe, och till sist Jocke. En helfestlig dag, som slutade med att jag, Henke och Tobbe drog ner till Dirty music och snackade lite med Tobbes morbror Peter, mycket underhållade när vi frågade grabbarna där nere vad dom tyckte om B&O anäggningar, och dom skrattade lite för sig själva...Mycket underhållade!!!

Nu verkar Henrik vara rastlös, vi sitter uppe på kontoret, och jag ska snart skriva klart, så han kan få lite friskluft och lugna ner sig, sen vet vi inte vad som händer, en utekväll hade inte varit fel!




Dock blev ju gårdagen lite lustig, det hela började med att jag körde upp hit och satte mig, varpå jag satt här till 22.00 ungefär. Sen stack jag, Jocke och Henrik ner till Modesto, ta det lilla lugna. Efter ett tag så ville jag gå en runda, och det blev så att jag och jocke stack bortom Frimus, där vi stötte på Hägg och Henke, som var lagom runda under fötterna! Och helt plötsligt när jag vänder mig till jocke, så står han och hånglar med alla dessa fyra tjejerna på bilden! Sjukt illa!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas han tvättade munnen efteråt...

2007-11-05 @ 11:12:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback