Fullspäckad söndag, inte en minut förlorad!

Men först vill jag nog prata lite om lördagens bravader. Det hela började med kontoret, osm inte är så ovanligt, men sen blev det värre. Jag och Tobbe begav oss ut till Staffan och Max, där Tobbe åt och snackade lite. Sen blev vi kvar där, i typ 2h och lite till. Sen kom Henke och Jocke förbi, och vi stannade lite till. Mycket trevligt var det iallfall! Efter det så blev det så att jag och Henke begav oss in mot det stora torget i staden, där vi senare befann oss mitt i kön till Banken! Kallt var det, men vi hade roligt i den där kön. Väl inne så träffades det folk, i mängder, många man känner, vilket gjorde att hela kvällen bara flög iväg, och som grädde på moset...så fick jag träffa Carolin. Underbart vacker som vanligt, mer än så säger jag inte!

Nu är det dock söndag och den började med en helt lugn fika på Duvanders, där det intogs kaffe och kaka i mängder! Jag, Tobbe och Henke var där från början och Staffan slöt upp efter en timme. Sen blev det rask iväg mot biltvätten, där Henke gjorde ett mindre strålande jobb med att tvättta bilen. Har nu varit på friskis och tränat, hemma och ätit och nu är jag här igen efter en fin tur till Maxi med Henke i släptåg! Helt vild var han, det var 190knyck genom hela Maxi, och avslutades med att han utanför kassan köpte en halvmeter presentpapper för en krona...helt utan nytta!!!

Nej, åter till verkligheten, jobbet imorgon, sen är det snart helg igen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback