***häxa får man inte säga på staden!!!

Och nu fick jag censurera det här, ett sånt fult ord det är helt enkelt. Imorse när jag anlände till jobbet (06.36) så stog förövrigt redan philip där, stackaren satt och frös i bilen, det var ju trots allt rätt så rått ute imorse. Man märker när det blir kallare, så möter man färre och färre cyklister, kanske beror på att dom har förnuft och vett att inte cykla i full snöstorm! Men roligt, det är det!

Annars blev det en helt lugn kväll, en liten fika/mat med jocke blev det, tog en glass och han åt mat, sen skulle han vidare till Kasper och spela CS. Så nu befinner jag mig för 18659gången på kontoret, ska nu ladda ner nya TopGear, Simpsons och Family guy, för att avnjuta i sängen imorgon! Man måste ju ha något att se fram emot, annars kan man inte längte....typ! Var dock bara meningen att jag skulle in här och lägga lite rader, sen snart så blir det ju Boston TeaPraty också, det glömda jag nästan...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback