Hektiskt utan att behöva påminnas!

Vilken dag det har varit, mycket att göra hela tiden, och jag får inte tiden att räcka till överhuvudtaget. Nu sitter jag fortfarande på kontoret, när jag skulle ut till Staffan för typ 30min sen, sjukt illa! Och till råge på allt, vilket väder det har varit ute idag, när jag cyklade iväg vi 06.20, så blåste det smårandiga kalsonger inne i staden, helt mäktigt. Nej jag får väl ta tag i helgen nu, ska försöka få klart mitt matteprojekt, fika imorgon med alla på wahlqvists, och sen för söka klämma in att köra till Göteborg på Söndag, då det pågår en prestigebils mässa där just nu! Jag vill dit och jag ska dit, så är det bara!

Annars har det varit hektiskt på jobbet med, mycket som ringer och tjuter och allting verkar uppochner, sen blir det lunch och då blir det som vanligt, lugnt och stilla! Att lite mat kan tysta mun ,men så effektivt! Det blev tårta och hela köret på jobbet också, det tackar man för, en sådan här dag, och jag menar inte att vi firade kristallnatten, nej, knappast...

Ska försöka vara mer effektiv med att skriva här, hoppas ni har lite överseende med att det är lite rörigt just nu, kanske lägger upp en fin bild på nya Automobil, som landade i brevlådan innan idag, kommer kanske imorgon!

Rockwell B-1B Lancer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback