Red devil on the grid, kanske det...

Än en gång så skriver jag här, nu har nästan halva veckan gått, det är ju onsdag idag, skönt på många sätt! Full rulle har det ju varit idag igen, dock så har jag själv haft det ltie lugnare, dock så går ju börsen neråt, men det kan inte hjälpas, den amerikanska ekonomin kommer ju snart kollapsa helt så. Vilken skit dom har satt sig i, ekonomibubblan kommer snart spricka, och amerikanarna kommer bli ännu fattigare! Funderar nu starkt på att investera i guld i stället, säkert kort...kanske!

Annars har det varit lugna gatan, lite fika med Sandra och Tobbe igår, BK reunited kan man säga. Tog mig en liten glass där inne, men det blev ändå till att springa senare så. Nu får jag väl återgå till arbetet, även om jag kommer sitta kvar vid datron, det är ju snart lunch, vilket innebär en tripp till affären, får handla lite frukt, ska bli så gott så!

Is it a plane, a bird...no, just an F40...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback