Sitter hos Staffan och hans dator!

fick det bli denna fredagskväll, som förövrigt känns väldigt lugn och sansad. Riktigt gött ska det dock bli att få vila ut och slippa gå upp klockan halv sex!

Väldigt mycket och tidvis mycket lite har det hänt på jobet idag, låter kanske lite konstigt, men så har det faktiskt varit. Känns som att jag har gått ut mycket idag, fint med frisk luft! Ibland måste man få ta sig friheter, så är det bara. Tänkte även att jag imorgon ska ut dit och tväta bilen, men först blir det (förhoppningsvis) fika på wahlqvists. Hoppas, hoppas, jag måste verkligen ta mig i kragen, annars kommer jag med 99% säkerhet ångra mig för resten av livet...

Fann mig nyss sittandes och titta på dunham igen, kan inte få nog av honom. Han är så jsukt rolig! Men i övrigt ikväll så blir det nog utgång, Staffan han verkar sukt igång, stryker för fulla muggar bakom mig. Kanske blir banken, kanske Staffan vill kolla på småtöser, så därför kanske Frimus! Nej, nu ska jag fortsätta njuta av denna kvällen!

Brabus SLR Roadster...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback