The helg is on antågande...

Eller nu kan jag ju nästan säga att det är helg, för man behöver inte gå upp alldeles för tidigt imorgon. Mycket tillfredställande kan jag meddela, då jag både torsdag och fredag har varit väl digt sliten, troligen då min far är sjuk och man känner av hans förkylning lite. Men jag hoppas han blir lte bättre snart, innerligt trött på hans eviga hostande.

Hur som det går, så är det imorgon en ny dag, och just nu så sitter jag här och lyssnar på Dj Tiesto´s album Elements of life, rekommenderar helt klart denna skiva! Kan sitta och lyssna på den utan att behöva göra ett dugg, bara suga upp alla ljuden, och njuta! På tal om att njuta så hoppas jag verkligen det blir en stadig lördagsfika imorgon, då jag inte kunde infinna mig på whalqvists förra lördagen, pga. Stockholms-turen! Kan ju också säga att det, som jag har fått för mig, är skyltsöndag i övermorgon. Kan vara rätt mysigt att bara strosa omkring i stadfen, ta en kopp java och titta på folk som en gån om året åker in hit för att spendera hela november lönen på att handla onödiga och dyra klappar till sina ungar!!!

Nej, nu får det va så, ska fortsätta njuta av musiken, och senare kanske njuta av lite Simpsons!


Gemballa frenzy!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback