Usch så kyligt det är!

Sitter nu äntligen igen på kontoret, var ett par dagar sen jag var här sist, känns faktiskt! Hittade också lite kanelbullar i frysen, snabbtinade två och krängde, mycket underhållande och mättande! Har suttit och kollat lite på nya Simspons och mythbusters, snart blir det till att sticka hem, springa, sen glo på nyaste TopGear. Höjdpunkten kan man väl säga. Sålde förövrigt Skanska B idag, blir nog till att handla tillbaka dom när nu börsen går ner lite, får se nu när det är BlackFriday i USA.  Det är ju även väldigt skönt, att vakna imorgon och inse att det faktiskt är fredag, plus att det för många är löning, kanske blir en liten tripp till staden, vill nog till Banken, jo, det vill jag...

Nu ska jag helt enkelt resa mig upp ur denna stolen, helt sonika gå ut och larma på, sen beger jag mig cyklandes hemmåt. Så får det bli, och det ska nu ske, Kanske skriver en liten rad imorgon!

Diablo 6.0 SE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback