What about the dead rabbit, you said?

Låter kanske som någon man kan få höra från en MontyPython sketch, men detta vet jag inte alls var det kommer från. Kanske lorrygänget, kanske inte. Hursomhelst å är det nu lördag, och jag befinner mig i min eviga stol uppe på kontoret, den börjar bli rätt nersutten om jag ska vara helt ärlig. Dessutom börjar jag längta efter snö och snowboarden, helt jsukt vad jag längtar. Känslan av att vakna och titta ut genom förnstret och se stora snötäckta berg är nästan lite upphetsande. Kanske låter som en sjukt fetish, men det är faktiskt så.

Dagen började iallfall med att vi to en fika på wahlq, sen bar det av ut på staden. Efter en snabb konsultation så kom vi fram till att en tripp till Dirty Music nog var bäst, då Tobbe ville köpa en ny cd-enhet. Sagt och gjort, vi begav oss dit och kände oss snabbt som hemma. Efter lite snackade fram och tillbaka verkade det som att Staffan faktiskt blev lite impad av Larsen 4 högtalarma, och jag, jag vill ha en rega spelare och en quad stärkare...

Nu ska jag sitta här och njuta lite av tillvaron, kanske blir en sväng till Banken, vem vet. En sak är iallfall säker och det är att jag vill ha snö, berg och att jag snart ska köra ut till Staffan ochsnacka lite skit!

Staden idag, Z4 M roadster

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback