Fullmatad helg, och mer därtill!

Vet inte vart helgen tog vägen faktiskt, den bara försvann. Man kan säga att jag inte kommer ihåg så mycket, men jag har gjort mycket, särför det är lite lustigt. Kommer till exempel ihåg att jag satt och fikade med Tobbe, Henke, Linnea och Vidar i lördags. Sen på kvällen där var det 20års fest i nymö, mycket underhållande, bilder och story kommer neråt! Söndagen blev också fullsmockad, med fika på ohlssons, i solskenet, och sen upp till Kim och Sandra för att titta på lilla Alica. Helt underbart söt var hon, och hicka gjorde hon. Vilken liten solstråle, helt klart!

Lite bilder från hemcykling i lördags!


Sen till höjd punkten, bilderna från i lördags, finns fler, men orkar inte lägga upp fler...

Det lilla födelsedagsbarnet; FRIDA!!!



Nu skall jag upp till Göteborg i ett par dagar, kommer kanske tillbaks imorgon, alternativt onsdag, hejsåläng!

Kommentarer
Postat av: Staffan

Mycket snygga bilder! Både på vassen vid hammarsjön där du har utnyttja det mjuka kvällsljuset(?) väldigt bra, men även fina mingelbilder på festen med bra bakgrundsexponering. Det finns inget mer jag har att lära dig, du står på egna ben som duktig fotograf!

2007-10-08 @ 15:40:34
Postat av: svägerskan

hur i hela friden kan man låta bli att fota bebisen?????????

2007-10-08 @ 18:11:55
Postat av: Axel

Till Staffan: Så nu kommer jga aldrig mer se dig eller, låter som en riktig jedi som lämnar sin lärling och försvinner från denna planeten???

Till Martina: Jag ville inte ta med en stor, högljudd kamera in till en liten, liten bebis, kändes onödigt att stressa henne!

2007-10-09 @ 16:16:06
Postat av: svägerskan

fan, har du mer koll på barn än mig..... Det är väl att bara att jag lär mig bokstavskombinationerna på alla bilar så kan vi byta yrke sen....

2007-10-09 @ 19:11:07
Postat av: Axel

Hehe, då får du börja nu, för bara ferrari har ungefär 60 kombinationer för hur deras bilar är...så du har en del kvar. Men jag ville inte skrämma henne genom att sätta världens största kamera vid henne direkt, men det kommer, det lovar jag!

2007-10-09 @ 21:04:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback