Glöm inte, det är kallt uta!

Det är dock inte så kallt nu som det har varit vissa morgnar denna veckan, fy. Man villa bara ner i sängen igen, bara ligga där och vända på sig, veta att allt var lugnt. Sen ringer klockan...05.34...upp och iväg, illa! Idag kom ju Henrik ivarjefall inom jobbet ,det var trevligt må jag säga. Sen har det varit rätt lugnt för övrigt, bara det förbannade matteprojektet som hauntar mig, måsta ta tag i det imorgon eller dylikt, sen är det ju Hifi-mässa i Malmö, och dit vill jag också, det blir tajt denna helgen. Nu ska jag kolla klart på det nya southpark, som föröverigt har spårat ut helt, nu har araber highjackat människans fantasi, och spränger och har sig.

Dessutom vill jag ut ikväll, men som vanligt är det ingen annan som vill. Nej, jag får helt enkelt ta och sticka till Banken själv, sitta där och glo på tv eller snacka med folket i baren, som en riktigt misslyckad 50åring med fula barn och ett ruttet hus...



Förresten, det stog en slitter ny RS4a nere vid banken här på söder nyss, ska se om jag kan fånga den!

Kommentarer
Postat av: RS4a

CATCH ME IF YOU CAN! MUAHAHAHAHAHA *GONE*

2007-10-27 @ 15:25:21
Postat av: bloodline

Asså Porscharna har alltid sett ut som grodor, men den du har fotat tar ju verkligen priset!

F.ö. tror jag att Nilsson fick ragg i Götet inatt och lämnade Rosen i kylan... det är ju ganska roligt på sitt sätt, även om jag tror att en viss alkoholinducerad panik infann sig...

2007-10-28 @ 17:52:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback