Ja, en vecka till som påbörjats!

Med dunder och brak må jag säga. Fick fint besök till frukost, eftersom Henric hade kört carro till skolan, så kom han hem till mig vi tio i åtta, varpå vi satte oss och glodde på tv och åt frukost. På teven var där ett program som hette fiske-kriget, där två stycken engelska nissar sprang runt i vildmarken, och tävlade mot varandra om vem som fångade mest fisk. Den ena kallade dom "erfaren metare"...

Sen stack vi in till staden, och satte os och glodde på wahlqvists istället. Mycket njutbart, ända tills henric blev lite nödig och var tvungen att köra hemmåt. Så för min del bar det av till kontoret, och senare ut till citylåset där jag skulle ta några kort till deras hemsida. Såhär blev det iallfall. nu ska jag hem och äta!


Kommentarer
Postat av: Staffan

Shyssta skruvar!

2007-10-02 @ 01:30:50
Postat av: Axel

hehe, tack, blev inte sådär värst bra, du får hjälpa mig lite när det gäller raw, helt klart!

2007-10-02 @ 10:52:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback