Ja, helgen är i full gång, och slutet är nära!

Man kan ju uttrycka sig på det viset, men det är ju inte rätt. Nu sätter jag väl myror i huvet på folk som tror att jorden kommer gå under och dylikt, men jag kan försäkra er att sålänge det finns knark, finns det knarkare...

Nu var det ju så att Henke igår kände för att vi skulle inta hans hus , och det gjorde vi, med besked. Till en början var det jag och Henke^2 som var där, med varsinn laptop och var nördiga, sen kom det fler och fler, sen blev folk fulla, ungefär så fester brukar var. Dock så var vi kvar där till typ tolv, sen kom beslutet, vi skulle in till Banken! Väl inne blev det mycket hit och dit, och mycket lustigkurrande! Mycket trevlig kväll vid Äspetbron och vidare mycket trevlig natt på Banken...




Sen idag blev det ju lördag, som det brukar bli efter en fredag, och för några var det en tung dag. Tomas och Henke mådde inte fjärilar, och vi satte oss snabbt på wahlqvists, och varpå Henrik beställde hur mycket som helst, som synes på bilderna! Han kan kränga den du, yiha. Sen blev det till att sitta, dra dåliga skämt och bli utskrattad för att man är för blyg för att fråga en flicka om hon vill gå på bio. Jag skäms kan jag säga, och det blev inte bättre när vi gick därifrån! Jag få väl ta och snida en kajak istället, sjösätta den och "segla" mot solnedgången för att till slut ramla över kanten vid horisonten!


Kommentarer
Postat av: svägerskan

eller så bara säger man, vad gör du ikväll? ska du med på bio? Men om du hellre vill skövla en halv skog för att tälja en jä-la kanot och ramla ner i solnedgången so be my quest... men tycker att det är bättre att fråga först och tälja sen...

2007-10-20 @ 23:04:18
Postat av: Fjabben

Rättelse i texten...

Kajak.. ej kanot...

ha de

2007-10-21 @ 12:07:01
Postat av: Axel

Kajak it is then! tyvärr lever jag ju livet som en ekvation, stämmer inte allt så fattar jag inget...ungefär så som jag är runt en tjej jag tycker om...enkelt utryckt!

2007-10-21 @ 12:38:37
Postat av: killen med hår i ansiktet

fan va snygg jag är! =P om du håller på att gnälla mer om henne så kommer du att ångra att du inte själv går fram och frågar henne nästa gång jag ser henne och jag är i din närvaro!!! =P >)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback