Jaha, snart är det helg igen...

Men först ska Skanska visa sin delårsrapport, som jag hoppas blir bra, eller kanske bättre än analytikerna har hoppats på! Det skulle göra min vecka, nästan! Vi får väl se hur torsdagen artar sig, kanske blir mer än bara så! Nu står jag vid datorn igen, uppenbarligen, även snart fika, dryga timmen kvar, och REM spelar losing my religon på radion! Mycket bättre blir det inte, om det inte kommer lite snö och man snart befinner sig i de ljuva franska alperna!

Det är väl nästa projekt i varje fall, ta sig ner dit, efter jobbet, och efter allt lsit med det förbannade matteprojektet. Jag börjar bli galen på det möget, fattar inget, mne det artar väl sig det med, Sitter ju fast utan dess like, och jag behöver hjälp från läraren att fixa det, snabbt! Nu får jag väl ta och återgå till de vanliga sysslorna, typ stå här och kolla di.se och hoppas på bättre siffror, och att Tobbe tittar inom på fikat, man vet aldrig!

Lite gult för solsken kanske!

Kommentarer
Postat av: Fjabben

Blev minnsan inte tid i dag till att titta inom...
Men en kaffe i kväll hade ju inte varit fel..

ha de

2007-10-30 @ 17:30:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback