Konsten att få sin helt egna dag!

Det har ju faktiskt ett bakverk lyckats med. Förstår inte hur man kan utnämna något till "kanelbullens dag", men tydligen så gick det sjukt bra! Detta enkla och verkligen delikata bakverk kunde idag inhandlas till förmånligt pris, på många ställen, överallt gjordes reklam för den, och många har nog tryckt i sig alldeles för många också! Men eftersom the cinnamonbun har fått sin egen dag, kan man då skicka in till någon nämnd och utnämna typ de ensamma tyskarnas dag, eller varför inte russinets dag! Då hade jag mått bra, på russinets dag.

Sitter på kontoret och degar (...). Ska väl snart köra hem och ta mig an de sista sidorna matte, två kvar, sen blir det tenta igen, mycket underhållande! Förhoppningsvis blir det inte så svårt heller! Sen ska jag nog lägga mig lite tidigare ikväll, har varit alldeles för trött, för länge! Här följer dock ett photoshoot med en av Darins kanelbullar, titta och njut, den var duktig på att posa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback