Kylan finns inte bara ute, utan även i hjä...

tycker jag att det känns just nu iallafall. Idag har varit värsta slappedagen på länge, igår blev det Modesto och senare Banken, dockså fick ju Staffan köra iväg till sin flickvän som inte riktigt accepterade att Staffan befann sig på Banken! Menmen, idag blev det iallfall provkörande av en s80 2,5 till Henke, men den var sjukt sleten. Vi slutade på darins istället, där det blev en långdragar kaffe, precis som på Wahlq igår, tre timmar och en kvart! Sen blev det en rundgång på staden, den slutade inne på B&O, där jag provlyssnade en stereo, dock så är inte ljudet riktigt i linje med priset enligt mig, 100k för en sisådär stereo...

Nu befinner jag mig ute hos Henrik, bestämt i hans uterum och han blir fullständigt bombarderad av sms från Emma, minst ett i minuten, framochtillbaks, hela tiden! Fattar inte hur han orkar hålla på så, jag skickar ju max tre sms i veckan, kanske mindre. Kan ju dock bero på mitt lack of friend, totally. bye for now!


Kommentarer
Postat av: jocke

tror ju verkligen inte att en stereo från B&O för 100k är av medel kvalité! =P

2007-10-28 @ 20:47:42
Postat av: Fjabben

Det tror jag... det är disign,
inte Hi-fi....

Stor skillnad på dem två...

B&O ritar en högtalare, sen försöker dom få ett bra ljud i den.
Hi-fi är helt på andra hållet, då konstrueras "lådan" efter att få rätt ljud.

Av dom 100k:na, betalar man mest för att någon har ritat något fint.

2007-10-28 @ 23:38:46
Postat av: bloodline

Och fina teckningar är ju danskarna bra på... undrar när vi får se en Georg Jensen/B&O-högtalare föreställande en brinnande turban!??!

Sen är ju inte B&O samma som SuperMegaApafetBasstereon dom säljer på SIBA för 599 kr med matchande IPODdocka (nej inte ett ställe att sätta en ipod utan en kreditkortsstor vit bit velour)!

2007-10-29 @ 22:38:43
Postat av: jocke

är det bara jag som vet att B&O gör både snyggt designad hem elektronik och saker med bra prestanda?! hallå vilken planet är ni ifrån! =P

2007-10-29 @ 23:55:44
Postat av: bloodline

Har du provat deras telefoner nån gång????

Visst är de coola, men man måste ju sakna en hjärnhalva för att inte förvandla dom till en projektil...

Sen är det prisvärdet som diskuteras, och tyvärr måste jag säga att i varje fält där B&O är aktiva finns det billigare och bättre (på samma gång) lösningar. Må sen hända att de inte är lika "snygga"...

2007-10-30 @ 18:20:13
Postat av: jocke

jag har faktiskt ägt en B&O mobiltelefon =P

2007-10-30 @ 21:25:05
Postat av: Anonym

Den var ju inte 15år gammal eller så. Sen sålde du ju den för att du inte hade pengar...

2007-11-01 @ 11:03:28
Postat av: jocke

ett bevis på att B&O har sjukt bra kvalitet. telefonen fungerade utmärkt. jag sålde den för att jag inte hade användning för den, dock så hade jag kunnat begära mer än vad jag gjorde för den...

2007-11-02 @ 20:06:19
Postat av: Anonym

Hehe, ja, då kunde du ju köpt mer cigaretter för pengarna, eller något annat vettig :P

2007-11-02 @ 20:25:33
Postat av: jocke

varför ska man köpa något vettigt för pengarna när man bor hemma? =P

2007-11-04 @ 15:13:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback