Nu ska jag redogöra för 2:a gången...

Jag är dock lite besviken, men det är sånt man får ta, det kommer andra dagar också. Jag klarar inte mattearbetet, jag får inte ihop den J***A funktionen, utan bara står och trampar, sen nästa vecka är ju lärarna lediga, så jag kan inte fixa det då. ARGH, jag vill kunna det lättare! Måste ju skriva "ett par" sidor om problemet också, vilket gör det hela mycket skitigare!

Annars har det varit en hektiskt dag, telfonen har ringt stup i kvarten, och allting skulle varit klart igår, blir lite less på sånt. Men det har varit fint väder iallfall, så jag sitter och glädjer mig över att cykla iväg kl 06.20 imorgon också. Allting är så tyst och lugnt, ungefär som jag önskar att allting annat var, allting skulle vara som en vardagsmorgon, tidigt! Nej, nu sk jag ta och lägga ner klagandet, och konstatera att jag har lite kär-känslor, dock vet inte den andra parten om detta, lite illa, menmen. Får ta och cykla ner på staden nu, ta en flamme kaffe och glo på folk! Här kommer bilder från igår, var nere vid nya Södertorg och fota, även jag och Henke i bagaget på jockes lånebil, då han krockade med Mazdan...illa!


Kommentarer
Postat av: jocke

ja, så kan det gå när man kör bakom en kvinna med släp på motorväg...

Postat av: Rally

Eller när man knappt har körkort!

2007-10-26 @ 03:15:22
Postat av: Axel

Ja, jag menade inget illa med att skriva att du gjort det jocke, om du trodde det!

2007-10-26 @ 07:49:50
Postat av: Rally

Jag tyckte det var bra att vi fick reda på sanningen Axel!

2007-10-26 @ 18:55:39
Postat av: jocke

hahaha jag tar inte illa upp. jag har hellre knappt körkort än att inte våga skriva sitt namn! =P

2007-10-27 @ 15:23:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback