Ny dag med ny M3!!!

Ja, idag kom numret av ny M3 som jag läntat efter, dom ska testa ipod touch, och jag vill ha! Men först så var jag och fikade med tomas, sen skulle han iväg på viktigt möte, så jag fick lala ner till kontoret, och väl här så blev det lite surfande. Sen helt plötsligt kom posten och som ett poff så var M3 med! Idag är det ju även fredag, och vilken underbar dag, det är soligt som aldrig förr och flickorna är höstvackra, mycket underhållande. Men nu ska jag ner till sneparkeringarna och träffa Staffan för första gången på flera veckor. Se om man kan snacka lite vett med honom och saker och ting!

Njut av dagens bildfångst av ny numret av m3, jag gör det iallfall!

Kommentarer
Postat av: Torleif

Inte så att det redan finns en gazillion tester på internet? Varför M3 så speciell?

Postat av: Axel

Jag gillar att läsa i tidningar, internet orkar jag inte sitta och läsa en massa tester på, och M3, ja, dom är duktiga på att skriva.

2007-10-19 @ 16:40:06
Postat av: Fjabben

Inte kommit längre med kajak-projektet i dag?

2007-10-19 @ 18:14:18
Postat av: Friend of bloodline&svägerska...och halft dig

Du kommer aldrig bli en riktig bilfantast innan du tager ett riktigt duktigt lån på banken på runt en si sådär 14,5 miljoner för att köpa dig DiMora Natalia SLS 2... dags att börja fundera

2007-10-20 @ 00:26:47
Postat av: Axel

Hehe, jag läste om den i Automobil för några månader sedan, samtidigt som Bugatti sa att dom skulle göra Veyronen i GT-version, och sen en ny sedan, den är helt sjukt ful dock! Bugattin kommer nog dock att bli snygg!

2007-10-20 @ 20:35:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback