Tillbaka till verkligheten!

Kan man ju säga, tycker jag, för jag är tillbaka i Kristianstad, och det är faktiskt rätt skönt. Glömde dock bort att jag inte skulle ha matte imorse, men jag körde dit ändå, och upptäckte att en annan kurs hade tenta när jag knackade på, lite pinsamt! Men hur somhelst, nu är jag sugen på kaffe, men där finns inte många att dricka det med, tyvärr. Lite trist faktiskt. Dessutom vill jag ha en ny skärm till datorn, är så trött på 19" nu, vill ha 24"wide istället!

Men här följer ivarjefall lite bilder från mitt besök i Kyrkesund igår, underbar plats, med underbara hus och en lustig stämning. Dessutom ligger det mer öda än allt i denna världen!


Kommentarer
Postat av: bloodline

"är så trött på 19" nu, vill ha 24"wide istället!"

Vilken liten copycat du är... Men jag ska i alla fall få en ny telefon! Men känner jag jobbet rätt så lär det bli något i stil med en 3130 i bästa fall...

F.ö. gillar jag windowsbakgrundsbilden med båten i hammarsjön!

2007-10-11 @ 18:36:35
Postat av: Axel

hehe, stackare, är det jobbigt när jag härmar dig! Nej, jag blev så trött på alla 22" som har dålig upplösning, så jag lägger nog lite emellan för att få 1920*1200. Säg bara till om du vill ha bilden i stort, för då skickar jag den! Har ni det kallt där nu eller, får ta och ringa dig när du inte jobbar, ltie svårt att veta när bara!

2007-10-12 @ 14:58:18
Postat av: svägerskan

Jag kan svara- det är pisskallt!!!!!!!!!!!!!!!!

2007-10-12 @ 21:49:49
Postat av: Axel

Gött, det är så det ska vara, dock blir man rätt snabbt trött på det. Lite snö hade dock inte varit fel, så man inte var lika j***a deprimerad...

2007-10-12 @ 22:44:49
Postat av: svägerskan

du kan inte mena att det är deprimerande med sönderfrusna tår, frost på marken alt. spöregn och mörker, mörker och ett jävla mörker.....

2007-10-13 @ 18:51:37
Postat av: bloodline

Åsså ska vi inte förvandla detta till ett familjeinternt klagoplank om det sedan tusentals år kalla vädret!
Jag jobbar inte just nu, och efter alla jävla idioter som bor hos mig så önskar jag att jag slapp det imorgon också! Funderar på att begära en kärnvapenbombning av samtliga hästsportanläggningar i sverige då det verkar som om lukten av hästskit får en hjärna att skrumpna och en människa att bli en idit på väldigt kort tid...

2007-10-13 @ 22:08:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback