Vara Sjukt vacker utan att veta om det...

Och nu pratar jag inte om mig själv, utan rent allmänt, kanske lite riktat, men bara lite. Nu har jag börjat jobba igen, vilket är grymt skönt, lite mer rutin i livet är inte fel, dock måste jag till matten imorgon, även om jag klarade provet i måndags, har ett litet arbete kvar att göra. Sånt hatar jag, med hela mitt hjärta. Felet är ju även just nu att jag är kärlekskrank, och krank på riktigt, menat att jag har blivit sjuk. Började med lite halsont i söndagskväll, nu utvecklat till förkylning, och sån där hemsk influensa-ont i hela kroppen. Det värker så jag skulle kunna börja gråta, tur jag sitter själv på kontoret.  Sen är det ju snart helg igen, tiden går så sjukt fort, och dagarna bara flyger förbi, snart är det jul och då är ju allt glömt, tyvärr. Tragiskt men sant. Då Vill jag verkligen iväg, jag ska ner till Alperna, eller åtminstone upp till Fjällen, kanske Vemdalskalet, eller varför inte fina gamla Åreskutan! Men det är ju ett senare projekt, först ska jag glädja mig över att börsen går uppåt, och att jag snart kan köpa julklappar till mig själv, höjden av egoism, i like it!

Dessutom vill jag ha en RUF CTR2...


Kommentarer
Postat av: bloodline

eller brösarps backe med fyrtioen millimeter blötsnö...

2007-10-25 @ 17:27:39
Postat av: Axel

Det skidåkningen, det slår
Col du Passon exit repan på Le Tour sidan i Cahmonix...kommer säkert upp i tio knyck!!!

2007-10-25 @ 19:54:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback