Varför så tråkigt?

Jag har faktiskt ingen aning om varför allting är så trist, det finns absolut nada att göra. Varför, jag är så trött på det! Kan man inte bara finna något att göra, minsta lilla grej, nejdå det blir bara till att sitta här och glo på börsen. Det är ju inte heller ett glädjepiller, då den går riktigt uselt just nu! Skanska B 4,75 ner nu...roligt, typ 3000kronor minus...

Menmen, man får väl hem och lägga sig i sängen, ska nog titta på Ratatouille igen, kanska kan ge mig något som inte allt annat ger. Nej, nu ska jag, officiellt världens mest ensamma och trista människa hem och vara ett med världen, alltså sova eller Dylikt.


Kommentarer
Postat av: svägerskan

finspång var inte heller så uppiggande på hösten, så jag flyttade......

2007-10-18 @ 21:59:32
Postat av: Fjabben

Snid dig en Kajak och paddla sjön runt.
Det tar död på tid, bränner energi och ger en en nypa av den friska.

Nä, men seriöst så kan jag se dig i en kajak.

Ha de

2007-10-18 @ 22:42:43
Postat av: bloodline

hehehe... ja en kajak hade ju varit en jävla syn...
vidare måste jag ju hålla med min sambo, även om snöblandat i ansiktet är lika kallt var fan du än befinner dig!"

2007-10-19 @ 12:33:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback