Varit borta nu...

Inte borta som i bortrest, bara allmänt borta. DEt är ju dock höst och då får man enligt lag varit lite mer borta än man får på sommaren. Har ahft fullt upp nu, vet dock inte med vad, dagarna bara flyger iväg, sjukt lustigt. Sen idag så var jag och tomas nere på "Walles" och drack kaffe, han är ju också en slacker nu. Oj va Carolin är vacker i sin nya frisyr, helt grymt söt är hon, en liten ängel typ (Om du läser detta...så är jag iallfall ärlig). Kan bli lite pinsamt om hon läser, menmen, man lever bara en gång...

Sen gick vi och satte oss på lilla torg, då kom två stycken från Kristianstadsbladet fram, varpå Tomas säger: "fråga Axel, han gillar sånt här". Frågan gällde tv-serier. Så jag kommer i Tivoli på fredag....sjukt gay, tyckte Henric!



Sen var det även den 16:e idag, vilket betydde att Automobil kom ut i nytt nummer idag, sjukt slött att jag inte orkat börja prenumerera ännu! Men bara se omslaget, mums! 512BBi, mycket underhållande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback