Ännu en meningslös dag på många sätt...

är det att leva mitt liv, helt totalt meningslöst, och ändå fortsätter jag. Fick dra in till staden till fots, då min cykel stog på kontoret, sen tog jag en långkaffe med Henke, Frida och Mathilda. Mycket trevligt och underhållade, Henke åt en baguette och en tjillevipp, gissa om han var mätt och belåten. 'Sen på vägen ner hit igen så svängde jag inom järnvägsmuseet, skulle se om man kunde få några bra bilder nu när dom idag har öppet hus. Bara en massa skrikiga barnfamiljer och nördar, så jag stack nästan direkt, men här är avkomman iallafall!



Var ju tvungen att fota något, plus att Henke S inatt fick punktering! muhaha!

Kommentarer
Postat av: svägerskan

Det är faktiskt din mammas cykel ;)

2007-09-15 @ 19:44:48
Postat av: bloodline

Asså... du är nog helt okej som fotograf rent tekniskt... men dina
motivval är nåt av det sämsta jag sett.
Dåu är på ett järnvägsmuseum, och vad fotar du? Jo, ett splitter nytt (nåja mdern tid iaf) godslok och ett som i värsta fall är lika gammalt som du! när det finns saker som
ånglok?!?! Hur tänkte du nu?
Och när köpte du en cykel?

2007-09-16 @ 01:07:29
Postat av: Axel

Hehe, må vara sant, men det var typ det ända som stog på hela gården, deras stora ånglok var på lackering...Men det är fortfarande mors cykel jag cyklar på, menmen

2007-09-16 @ 12:32:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback