Att måla om en Enzo, då...

har det gått långt. Och det har även denna dagen gjort, gått långsamt. Har inte gjort mycket nytta idag. Det är ju så dåligt väder, så det blev lite matte, snart klar med den dessutom. Sen har jag ätit en glass på kontoret, tittat på Superbad, filmen, samtidigt som jag åt glass! Men nu börjar det bli helg, var nyss och åt med pappa på Bar-B-Q, då mamma kommer med Stockholmståget kl 9, så jag måste köra snart!

Njut istället så länge av att ägaren till enzon i Monaco, men reg.nr. ENZOF, har målat om den, från Nero Daytona, till den underbart vackra färgen Bianco Avus, Pearlwhite! NJUT säger jag.

Även stort grattis till Kim och Sandra, som igår, torsdag den 27:e, fick en liten Alice levererad!!! GRATTIS!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback