Det gick ju åt skogen, typ...

För mig och Staffan iallafall. Vi körde uppåt mot Breanäs, och vidare in mot skogen, där vi så en skylt med texten "Örenäs kulturreservat". Vi var ju tvungna att kolla. Det visade sig vara ett par gamla skruttna hus, så vi gav oss ut i terrängen. Det gick väl sisådär, var grymt halt, och det var rätt svårframkomligt. Men jag fick lära mig av Staffan hur man tar och processar RAW bilder, mycket underhållade! Här kommer ett litet axplock från dagen!



Sen Staffan i skogen, självklart. "sjukt gay av mig att stå och titta på får" slutcitat Staffan...




Sen idag så blev det en lustig dag, gick upp lite sent, och därefter satte jag mig vid matteboken. Efter en tids räknande ringer Henke, säger att han nu är i staden, ska vi fika? Så jag ger mig efter en dusch innåt, och där möter jag honom och Jocke på Wahlqvists. Carro anslöt efter en viss tid! Dock inga bilder därifrån, men här är två...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback