Och vilken mässa?

Matmässan, just det, som just nu hålls på Yllan på söder. Mycket underhållande, då man har sitt kontor i just den byggnaden. Det var bara att ta hissen ner, och gå in igenom utgången, mycket bra! Vi fick dock biljetter av Peje, som dom använt, mycket snällt! Hur som helst fick Staffan för sig att han skulle handla en massa, så det började med en massa kaffebröd, och gick vidare ett steg, köpte en ananas...för 10kr. Sen gick vi bort till Skånemejeriers stånd, där han skulle köpa en mugg chokladmjöl, slutade med att han köpte tre (3) liter! Här följer lite bilder från det!



För övrigt så är jag glad för första gången på mycket länge, även fast jag har ont i min ena visdomstand. Dock så hoppas jag denna kvällen går vägen!

Kommentarer
Postat av: Bloodline

Ahhh... uppdukade skaldjur... som upplagt för magsjuka! Visste dock inte att Livsmedelsverket börjat klassa brajj och ecstacytabletter som mat; men det är väl lite holländska influenser antar jag!

2007-09-23 @ 21:25:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback