Oj, vilket besök!

Man kan ju säga att jag är en nörd, speciellt när det gäller små röda bilar. Häromdagen så la jag upp en annons på blocket, om att sälja mina Burago Ferrarimodeller, varpå jag i lördags fick ett samtal från en herre i Malmö. Efter att vi pratat ett tag, så kom vi fram till at han skulle köra upp hit och hämta dom, inte mer med det. Sen sa han att ja, jag har ju en sån, fast i skala 1:1...Han körde hit i sin Ferrari, för att hämta 8mindre såna! Vilken pärla, en -94års 348GTS, vilket gör den nästintill unik i Sverige, varpå kjag tror där finns en gul till. Just 348GTB/GTS tillverkades endast i 1500st, åren 93-94, och det var inte många som inte gick till USA.

Men nu har ju veckan, och verkligheten börjat igen, och jag är trött, mår inte brao ch längtar efter något att göra. Ska nog köra till Malmö imorgon, ta det lite lugnt, shoppa och så. Sen vill jag köra till Stockholm på torsdag, men det får vi se då! Njut istället av Dessa bilderna, med mitt hus i bakgrunden, det röda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback