Tar nog priset, helt klart!

Det måste vara så, jag har så tråkigt. Sitter bara på kontoret hela tiden, och här finns inget, nada, xero att göra. Verkligen sådär dött som det bara kan vara! Jag vet inte vad jag ska göra, har suttit på wahlqvists i fyra dagar nu, och kommer inte på något att göra! Men så är väl livet, långtråkigt och meningslöst, och till råge på allt, så är det höst. Jag får väl ta och köra till Helsingborg imorgon istället. så har jag något att göra iallfall!

Var nere i Malmö igår, mest för att få testa nya Canon 40D. Vilken kamera, nu blir det svårt att hålla i tyglarna, och inte köpa ett nytt hus! 11500kr skulle dom ha, inte så farligt, då det var en sån sjukt grym kamera! Vi får se sa polisen!


Kommentarer
Postat av: svägerskan

Har bebisen kommit än???

2007-09-28 @ 19:43:29
Postat av: Axel

Ja, den kom igår, en liten Alice!

2007-09-28 @ 19:55:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback