Utflycktstajm!

Blev en hektisk morgon, skulle ringa och väcka Staffan vid nio, ringde väl vid tjugo i tio, och han blev lite sned, men det gick för sig.Efter det bar det av mot staden för min del, och väntande på Staffan uppe på kontoret, han ju inte ens kolla igenom internet förrän han befann sig här vid yllan. Sagt och gjort, så begav vi oss av mot degeberga, vidare mot Ystad. På vägen stannade vi vid Hallemölla, och tog en favorit i repris, denna gången med fullt batteri i 400D:n. Jag vill verkligen ha en bättre kamera, en macro-glugg och ett stativ nu, så sugen är jag. Får glo lite på blocket, kolla lite priser etc.



Efter det begav vi oss mot Ystad, där Staffan ville in på deras Max-place i just den staden. Sagt och gjort, så tog han en burgare och jag unnade mig en marianneglass. Sen satt vi där inne, och glodde lite, Tittade på flickor och njöt av tillfället! Ut på staden och fota lite, bilder på staden finns på http://stellansfiesta.blogg.se.

Får väl lägga upp lite pics på Staffan in action, a true Photographer! Den sista blev så cool!



Får väl vara egoist och blogga mig själv också!



Sen när vi kom hem, begav sig Staffan hemmåt, för att steka lite fisk med frugan, och jag gick till Zekes, där Kleffe och Jocke befann sig, sen gick vi till tåget, väntade på Frida. Sen begav jag mig mot hemmet, där jag vid ridhuset ser Emma johnsson, sjukt söt flicka som jag ser ute ibland, glad överaskning...

Kommentarer
Postat av: Staffan

2500 för en EFS 60a...de du! Kom igen nu!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback