Vi kan kalla den CLR600...

Vilken vecka detta har varit, troligen den mest onödiga, eller kanske inte, på flera århundraden! Jag har inte gjort mycket förutom att vara på mattelektion och varit onödig. Fast man ska väl vara glad att man inte svälter eller befinner sig underst i en lavin etc. Jag vet inte vad jag ska skriva, kan bara tacka federal reserve som sänkte styrräntan med 50punkter, vilket fick börserna runt jorden att spy pengar! Nu ska jag glo på en replay i Starcraft från dagens spel, sjukt bra match!

 

Kommentarer
Postat av: svägerskan

1. Gillade du min film?
2. Finns det många laviner i krstd?
3. Har bebisen kommit?

2007-09-20 @ 21:16:49
Postat av: Axel

1: Om du menade negern som tyckte den var kalllt yte, så sjukt cp kille...
2: En och annan lavin kan nog skymtas...
3: Nej, inte sett skymten av bebisen, dom skulle ju fått i måndags, men den spjärnar väl emot som attan!

2007-09-21 @ 10:49:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback