Vilken helg, och vilken ånger!

Felet är att jag lovar min mor och far att jag ska komma hem i någerlunda vettig tid, kanske elva-tolv, istället stapplar jag in vid två-halvfyra istället, sjukt dålig sitl. Men jag kan ju inte hålla mig från att gå till Banken, eller Kaspers innan dess förövrigt! Men annars så måste jag ju sova, vilken itne skulle skada, det märker jag vissa mornar när man går upp, usch!

Sen idag var det ill att ge sig iväg vid 08.50, då jag, Tomas och Henke skulle till Immeln och fiska. Jag blev istället hedersvärd kapten på skutan, och puttrade runt och sov medans Tomas och Henke tog på varand...fiskade. Sjukt mycket blåste det när vi körde ut, motsjö och vinden piskandes i ansiktet när an nyss vaknat, inte roligt, men gött vad jag älskar sjön!  

Sen i eftermiddags, så körde jag och Staffan till ett nerlagt stenbrott, också det vid immeln, och fottade. Mycket underhållande, och mycket farligt, då man helt plötsligt föll igenom skiten, och fastnade typ! Här kommer iallafall lite bilder, och Staffan lägger upp mer sen!
http://stellansfiesta.blogg.se


Först lite allmänt:


Sen lite S/V:


Och till sist, och absolut mest GAY! Staffan! Självklart kissandes också...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback