Att se fram emot en vecka...

Det är vad jag faktiskt, för en gångs skull, gör! Det låter kanske lustigt, men jag gör det. Plus att jag nu sitter och kollar på ett fint program om ferrari F40n, med Tiff Needel som förare, vilken dröm. Och utanför fönstret så är himlen just nu rosa-röd, väldigt coolt det med.

Men som jag sa, jag ser fram emot veckan, det är nämligen en lugn vecka, ajg ska dock jobba på Söndag denna veckan också. Men det är inget högskoleprov eller så, det är skönt som attan. Dock så går ju skolan på som vanligt, vilket inte gör mig något dock. Måste ju jobba också, så det blir en hemsk massa cyklande fram och tillbaks till jobbet, men det tål jag nog!

What´s this standing at the parkinglot...


Så nu skal jag och Tobias mot Max och ta en kopp kaffe, kanske en liten glass också, hade varit gott, men jag vet inte. Sova måste jag också, för jag är så trött, därav detta lite tafatta inlägg, men nu har jag iallafall köpt ett par nya löparskor, blev ett par Nike Pegasus, sjukt goa!

Kommentarer
Postat av: bloodline

Kom inte och sög att du var så jävla självsäker att du inte fyllde i tamedhemlappen under högskoleprovet och rättade det hemma... vad tror du att du fick... För övrigt undrar jag om det är den galet gayiga fluff frisyren du saknar med tunisien?

2008-04-07 @ 21:01:45
Postat av: Joakim

kul att ni kollade om jag ville följa med... >P

Postat av: Sandra (e-tuna)

Axel, hittade din blogg i vimmlet=)

Hur står det till med gamla 9b-klasskompisen,
det va väl 9b vi gick i på Norretull??

2008-04-09 @ 10:06:53
URL: http://sandralillaparis.blogg.se
Postat av: Axel

Gustav: Jo, jag fyllde självklart i lappen, men jag rättade inte den hemma, vågar jag nog inte! Men jag siktade på 0,3, får jag 0,4 får jag vara nöjd. Frisyren var väl inte gay, bara lite väl omanlig...typ...

2008-04-09 @ 15:48:56
URL: http://wescbyaxel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback