bullseye för denna dagen!

Jag är faktiskt glad, och även lite kär, vet ej varför, och jag berättar inte vem det är, men det ger sig väl! Men vilken dag, det var nästan så shortsen åkte på på jobbet, mycket sugen var jag, men det hann jag inte, var för mycket att göra! Dock så ryker de nog på imorgon, så det så. Fick även tillbaks fysiktentan, och den var klarad, dock med mina obligatoriska onödiga slarv fel, dock tog jag 2 av 3 poäng på den sista uppiften, som inte var lätt! Glömda att läaa till en kraft mg, som sinkade allt, men han gillade mitt sätt att räkna, snällt...

Tunisien 2005, maybe, someday, I return to revenge...


Bara kolla det enormt långa håret. Det var tider det, när man inte brydde sig om kalufsen, bara lät den flyta i vinden! Men nu ryker den snart igen, kanske heltochhållet. Funderar bara på om jag kommer se ut som en gammal fåne, eller om det ser bra ut med glasögonen, lite rädd för Auswitch-syndromet med sån frisyr, får helt enkelt träna mycket mer, för att komma i lite form.

Sjukt vad glad jag känner mig, sitter och lyssnar på Muse - Knights of Cydonia och Josh Groban - You are loved, vilket gör mig både till lustig och lite mer lustig, hoppas du får tag på Muse på LP Tobbe! Kan nog låta smaskens! Nej, nu skall jag hem och koka ett par ägg och sedan sleva ner lite köttfärsås och spaghetti i en burk tills imorgon, sen upp i sängen och läsa lite gamla högskoleprov!


Patriks pappa är helikopterläkare i Norge!


Kommentarer
Postat av: Marcus

Du kan säga det Axel. Vi behöver inte hålla vår kärlek hemlig längre min snutt!

Postat av: Axel

Hehe, din och min passionerade kärlekssaga! Varför gjorde inte du högskloeprovet idag!

2008-04-05 @ 16:36:44
Postat av: Marcus

För att jag är en patetisk person som aldrig någonsin får tummarna ur arslet och gör något produktivt kanske? :D
Plus att jag saknar högskolebehörighet så vilken nytta hade 2.0 gjort?

2008-04-05 @ 21:21:21
URL: http://kazmur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback