En dag i de smås tecken!

Ja, dagen började lite hektistkt med att jag och Tobbe skulle träna, och dett kring tio snåret. Sagt och gjort, jag gick upp vid åtta, åt lite frukost, fixa och trixa lite, sen gick och la mig framför tvn vid lite innan nio, åd för att vänta på klockan att gå. Helt plötsligt reser jag mig och tänker, där slumrade jag till lite...45minuter senare var då klockan!!! Så det var bara att slänga ett sms till Tobbe och säga att vi dröjer lite med träningen, men till slut, vi halv elva så var vi där, redo för ännu ett pass!

Henri mit Alice im famn!!!


Efter träningen var det direkt ner till staden som gällde, där vi träffade Kim, Alica, Henke och Tomas utanför Fenix, allt för att gå bort till firstbase för att tjabba lite! Sen gick jag och Tobbe bort och tog oss varsinn baguette! välförtjän, och allteftersom så kom mina parenteser dit, och vi började diskutera bumlingen, en sjukt underskattad lampa!

Så nu bär det av till Max för en kaffe och lite tjabb, allt för att jobba imorgon!


Kommentarer
Postat av: Marcus

Vilken butik är det där? :S

Postat av: Axel

Inne på First-base, gamla smörgåsboden, rökdelen...

2008-04-13 @ 13:35:37
URL: http://wescbyaxel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback