Gullwing, the child of paradise...

Ja, idag har det varit den andra dagen på "den stora motorfesten" här i Kristianstad, och det har faktiskt varit mycket folk, runt 3000 betalande, vilket är mycket för en dag här på yllan, dock är området så stort, så man får ingen uppfattning om hur stort det är. Men här finns en del att kolla på...

Dock började dagen med en träning som hette duga, fick bli lite axlar och rygg, bara för att plåga lite, och idag var där faktiskt gott om jäntor på Friskis, då jag och "gärdsköpinge" stog och botaniserade bland godbitarna, och valde våra mål. Dock blev det inget av våra planer, men tänka går alltid! Sen var det ner till kontoret, där jag och Tobbe slöt upp för att utträta lite ärenden, och sedan ta oss ner på kontoret igen, och där gå in och ta oss en sneekpeek på mässan! Höjdpunkten för min del var antingen 300SL Gullwingen eller den enorma turbon i skuffen på en pickupdragracingbil...den var insane!



Så nu ska jag faktiskt pallra mig upp ur stolen här, skriva ett sms, sen sticka ut till Tobbe och dricka kaffe och botanisera bland prostituerade, då hans tös itne är hemma, blir nog ingen hemmafest dock. Men vi får se, blir väl som vanligt alla andra hittar på något men "glömmer" ringa och säga att det händer något, det är lugnt, jag förstår, men säg rätt ut att ni skiter i mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback