Högskoleprovet/slakt avklarat...

Ja då var man tillbaka igen, som tur är, känns faktiskt lite bra, det var inte så farligt som jag hade föreställt mig, snarare tvärtom, Ib-Exams var sjukt mycket grymare och striktare! Felet med högskoleprovet är det att dom förvirrar en så lätt, som körkortsprovet, det kan var det, men det är detta! Och en fin aula var det också, fick sitta längst bak och våndas! Sen var det ju raster hela tiden, 50minuter, 30 min rast, fan, Ib-exams var ju 2h30min i sträck, det var någerlunda jobbigt, speciellt eftersom vi satt i en idrottssal på träpallar typ...

Nostalgi, med betoning på mobilkamera!


Så nu är det till att återgå till matten och fysiken, ställa om huvet från att tro svaret, till att faksitk räkna sig till det. Dessutom skall jag nu hem och äta, då det enda jag satt i mig idag är vatten, vindruvor och slätabullar! Tur att Staffan hamnade i samma block som jag iallafall, så man kände någon, kände ju dock igen fler, men ingen amn kunde snacka med...

Så skall jag jobba imorgon också, börjar 07,30, sticker sedan ner till tollarp, är nog tillbaks vid en 12-13 snåret, så tobbe och jag kan hinna lyfta en helvetes massa skrot! njut av tillvaron...

Kommentarer
Postat av: Joakim

hahaha snygg bild på mig! FFS

Postat av: Axel

Inte bara det, hon du håller om är minst tre gånger din ålder vid det fototillfället!

2008-04-05 @ 19:30:28
Postat av: Fjabben

Snyggt att jag står där med en MusicMan bas för 23 000sek å hivar öl på peddo-bilden med jocke som offer

2008-04-06 @ 10:52:34
Postat av: Axel

Mycket vackert lagt Tobbe, plus att scenen troligen var billigare än basen också, tack vare dess storlek!

2008-04-06 @ 12:27:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback