McCool incorperated...

Vackert namn, synd bara att det är påhittat! Så var den nya veckan igång, och det med full fart, solen skiner och det är så gött väder ute! Då vaknar människan till liv, ur den vintervila som de flestas hjärnor går in i! Så blir det mycekt att göra på jobbet, och sen skall jag till skolan på Torsdag, kommer faktiskt bli lite skönt! Längesen man var där nu, känns lite illa..

Summer on the way...


Så var det snart dags för högskoleprovet också. Känns väldigt pirrigt, första gången jag gör det. Dessutom har de man pratat med sagt att det dels är tufft, och att där är en hel del tidspress! Tänk och sitta och itne hinna bli klar, och verkligen känna att dett gick åt skogen. Nej, usch och fy, så det kan kännas ibland! Sen har jag två fysiktentor och en sluttenta i matte kvar, det känns dock lite bättre. Matten blir faktiskt bara roligare och roligare, jsut nu iallafall...

Sen går ju tiden så fort, man hinner ju inte tänka på tiden, förrän det är helg igen, och sen börjar nästa vecka, sen fyller man helt plötsligt år. Skrutt är vad det är, tiden alltså. Två mnader kvar tills det är sommar, och då åker shortsen på, och förhoppnignsvis kan man skaffa jobb till i sommar, skall ringa runt ikväll, har ett speciellt jobb på pejl, som skulle kunna rädda sommaren! Så nu återgår jag till dagen, och jag ska bli bättre på att blogga oftare, har lite mcyekt i huvet just nu bara, tyvärr...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback