Megakanelbulle...

Det har nog inte tagit marknadsföringsavdelningen på findus många minuter att komma på det namnet. Mn goda är dom, det vill jag lova. Var nämligen ute hos tobbe igår och krängde två var, smatidigt som vi glodde på tv och läste tidningar, riktigt slappande efter ett hårt träningspass med andra ord! Och vilket vackert väder det blev...

Summer coming on...


Då syftar jag på det vackra vädret som blev idag, inte det som var igårkväll, då det var regnigt, nästan iallafall. Sen imorse när jag cyklade till jobbet så var det grymt disigt, första gången jag inte har sett skorstenen på sjukhuset, den var helt täckt av dimma, coolt! Sen var det ju visserligen kallt, men det glömde man rätt fort, tack var att man inte såg något, jag vet, det låter inte vettigt överhuvudtaget...

Sen idag var det äve nbåde Fysik och Matte, vilket är ganske jobbigt att ha direkt efter vartannat, men det går väl an, det börjar ju närm sig sluttentor, vilket inte gör mig något mindre nervös, värtom, matten är ganske knivig, speciellt den linjära approximationen, som jag just nu fattar mycket lite av, men det ger sig det med! För imorgon är det ju Fredag, vilket innebär träning, och sen god mat på kvällen, mumma...

Kommentarer
Postat av: Joakim

har du lagt ner fotograferandet nu den sista tiden?

Postat av: Anonym

Nejdå, jag har bara inte haft tid på senare tid, plus att det är inte så roligt att köra iväg långt på helgen själv för att fota. Men det är snat sommar och ledigt så!

2008-04-10 @ 15:46:52
Postat av: Joakim

det är ju bara att ringa så hänger man med... =P

2008-04-10 @ 19:10:57
URL: http://frikktion.blogg.se
Postat av: Staffan

Det är dags att skaffa dig en analog kamera! =)

2008-04-10 @ 22:56:24
Postat av: Joakim

om jag får lov att säga något så e det inte lönt att skaffa analogt om man inte kan framkalla det hemma.

2008-04-11 @ 00:11:26
URL: http://frikktion.blogg.se
Postat av: Axel

Nja, först ska jag skaffa en bättre kamera, en bättre glugg och sen en bättre cykel så jag kan cykla iväg längre på mina fotorundor!

2008-04-11 @ 07:43:29
URL: http://wescbyaxel.blogg.se
Postat av: Joakim

ska du inte införskaffa tripod? det är det första jag ska köpa efter jag köpt kamera iaf...

2008-04-11 @ 08:48:04
URL: http://frikktion.blogg.se
Postat av: Anonym

Om du menar stativ så ska jag skaffa det när jag har skaffat en bättre kamera, om det blir av. Men ska man ha något som fungerar så kostar det...

2008-04-11 @ 08:53:28
Postat av: Joakim

allt kostar... behöver ju inte lägga ut mer än 500-1000kr max

2008-04-11 @ 13:55:01
URL: http://frikktion.blogg.se
Postat av: Staffan

Köpa mitt??? =)

2008-04-12 @ 06:54:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback