Nu känns det faktiskt nära!

Sommaren gör sig lite påmind, ivarjefall att den är på antågande! Vädret idag har ju varit underbart, blåst lite kallt, men när man befann sig i solen, stilla, så var det mycket gott. Har tillochmed på mig shorts just nu, tänkte inviga dom för i år, har burit dom inomhus, men inte ute, som jag gjorde idag, nån dag måste vara nummer 1...

Måndagarna är tack vare delade föreläsningar inte så lätt att planera, jag flänger mellan skolan och jobbet, hela tiden, tur att man har ett jobb där man kan komma och gå som man vill, då chefen litar på att jag gör mitt jobb. Så nu befinner jag mig på kontoret och kränger det sista av Otto´s jordgubsglass, mycket tillfredställande. Känner dock att jag verkligen måste plugga mer fysik, trots att vi inte läst klart det som skall komma på tentan på Fredag, kanske itne så väldigt fräskigt, men det får gå som det gå, bara min framtid som hänger på det...

Two perfect ways of transport...


Så nu skall jag slänga väskan i korgen, och flänga hemmåt, och plugga, kanske lite tv-tittande! Först skall jag komma från kontoret, då dom ahr tagit väck alla trapstegen i trappan, för att sätta dit ny, så man måste ta hissen, avskyr hissar, onödigt sätt av transport, inte bra! Men man får kämpa på, solen går snart ner, och jag ska lägga mig med den...typ....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback