Ojoj, sommaren i antågande...

Det kan man verkligen säga, som att utemölerna åkte fram på jobbet igår eftermiddag. Jag var själv dock inte där, jag satt på fysiken då, och snackade om relativitet och massa, mycket roande faktiskt! Efter det var det en tur till Friskis som gällde, där jag körde ett pass ben, och sen testa lite nya övningar för triceps/bröst, mcyekt välförtjänt. Dock var där så skumt mycket folk igår, inget var ledigt, och sen vips så försvann folket, blir aldrig klok på vart alla tar vägen...

För en gångs skull så har det börjar bli varmt även på morgonen, itne som förra veckan när det var minus varje morgon, man bylsade på sig kläder, och blev sen tvungen att cykla hem i halsduk när det var typ 20grader varmt ute. Så var dock inte igår, då det var hela sju grader på morgonen, tillochmed Henke blev glad att han slapp skrapa rutan på glasslastbilen för en gångs skull.

Frosty...


Så det varkar som om att vädret kommer att hålla i sig även idag, vilket inte är fel det heller! Ska faktiskt även klippa mig imorgon, ska bli så gött att slippa den långa kalufsen, kanske blir en extrem sommarfrisyr, då dom säger att det ska bli varmt i sommar. Hoppas man kan lite på dom, så man slipper halsduken, kan cykla runt i t-shirt istället...Kom på att jag måste byta mina nya shorts också, för stora...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback