Ojoj, vilken ångest jag har...

Nu börjar allt göra sig påminnt, jag måste lyckas med både fysiken och matten, annars är det kört. Eller så känns deti iallafall, men det är svårt, det tar så mycket att både jobba och plugga samtidigt! Men det är ju inte mer än två månader och tre tentor kvar, så det ska förhoppningsvi gå på något underligt vis! Jag känner just nu att tiden bara rinner som sand ur mina fingrar, och det snabbt och tyst...typ, lite diskret sådär...

Idag har dock varit en mycket givande dag, det har varit mycket som attan på jobbet, vilket gör att dagarna går så evinnerligt fort, och sen var det direkt bort till friskis för att köra ett av de hårdaste passen jag och Tobbe någonsin kört! Det blev en hel del rygg och en hel del biceps, men även en hel del snackande med andra där borta. Har blivit det på sistone, folk som alltid är där och kör, som man pratar lite skit med, mycket underhålande, men det tar en del tid också...

Curse of the 5D...



Nej, så nu sitter jag här och våndas över att jag måste hem och förbereda inför fysiken och matten imorgon, och sen vid tolv cykla bort till jobbet, jobba till halv fem, hem och springa, sen plugga lite till. Sen var det Fredag, och då blir det ju helg! Men då är ju helgen också uppbokad, med prov, och sen jobb hela söndagen...roligt! Nej, hej så läng, hoppas det går bättre för er...

Kommentarer
Postat av: Natalie B

Hej!

Du är välkommen att delta i tävlingen på min blogg.
Priset är ett hemligt paket till ett värde av 1000 kronor!!

http://natalieb.blogg.se/tvling.html


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback