Old love never rust, only the cars that you have loved...

kan man säga om man heter Chip Fosse, inte annars, för då låter det bara dumt! Så nu sitter jag ner i min blåa stol på kontoret och förundras över hur allting ter sig just nu, känner mig faktiskt riktigt glad, men jag är inte sugen på att gå till Grand, tyvärr. Sen vet jag inte om jag ska träna själv imorgon eller inte, fast det är ju dock inte det största problemet i världen! Det finns faktiskt annat att tänka på...

Dock har dagen varit hektiskt, även om jag slängde på mig shortsen direkt imorse, var bara 0,7grader C när jag cyklade mot jobbet, då hade jag dock jeans på mig. Men under dagen har det varit riktigt skönt, där det har varit vindstilla det vill säga. Plus att det blev en bit tårta idag också, även om jag försöker dra ner på sötsakerna, en nöjd kund som kom och hivade av en pärontårta, troligen universums godaste bakverk! Jimsan han krängde kanske 1/4 av hela alltet, inte illa det!

Property of me, only me...


Så nu skall jag troligen upp till Erik, där han och Henke sitter och gottar sig, eller kanske ner till Fenix, som för övrigt har invigning på sin ny uteservering ikväll. Så jag kanske finns där, eller på Grand, men troligen så finns jag ensam hemma isängen, som alltid annars...

Kommentarer
Postat av: Joakim

varför kom du inte?

Postat av: Axel

Därför att jag, Erik och Henrik var uppe hos Erik, sen till Statoil sen till grand!

2008-04-12 @ 15:01:19
URL: http://wescbyaxel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback