Red, the colour of the day...

Ja, och anledningen kommer lite längre ner just här! Men först så blir det lite breifing om vad som hänt och inte hänt idag. Fredagen slutade med ett träningspass, och Lördagen började med ett likadant, med en stor skillnad! Igår så hade någon jävla bla**e snott mina skor på Friskis, helt osannolikt! Vem snor ett par nergågna sunkiga skor? Det är för mig, idag helt hopplöst att förstå ett sånt brott! Så ag fick snällt slänga på mig träningsdojorna och cykla mot Bar-B-Q!


     

Detta är iallafall mitten av Lördagen, då jag och Tobbe stack direkt från träningen, in till Fenix (hämtade kameran emellan...) där Tobbe vill avnjuta lite lunch, och jag ville verkligne avnjuta en välförtjänt kopp java! Gott var det också, och uteserveringen var smockfull, så det blev snällt till att sitta inne! Tillslut kom Sandra också in, varpå vi begav oss ut på staden, där Tobbe tidigare såg en 360 Spider, och när jag gått ner för att beställa klipptid, även såg en 348Spider! Staden verkade toppad på först vårsolen, och jag blev inte besviken när min farbror, som vi mötte, säger att det "står en till lite längre bort..."



Så här kommer lite smakprov från en tjejs F430, som hon bytte bort en 612 Scaglietti för. Men inget nerköp, inte än iallfall, kanske inte den vackraste Ferrarin som gjorts, men den är inte den fulaste! så här avslutas Lördagen, värdigt avslut, och Söndagen, ja, då blir det ensamträning och fysikplugg, full rulle.........

Kommentarer
Postat av: Joakim

nice fullblood!

Postat av: svägerskan

Om du nu såg snubben som snodde dina skor så undrar jag varför du inte sprang efter....

2008-04-20 @ 22:23:48
Postat av: Axel

Jag såg inte snubben, vet bara vilka det var, då jag sa till ett par blattar som satt och spottade i bastun på friskis, varpå dom måste hämnas, för deras religon ter sig så sorligt...

2008-04-21 @ 07:49:17
Postat av: bloodline

intressant att det finns folk som hävdar att stockholm är brottstätt... På mindre än ett år
har jag hört talas som två cykelstölder och en skostöld; och det är inte här uppe...
F.ö. vill jag inte rekommendera att ät en halv Brie på lördagen och en inte helt färdigbakad äppelpaj på söndagen; det luktar avlopp i min lägenhet!
Ps: Ta och maila över fjärde sunsetbilden några inlägg ner; den var ju riktigt bra!

2008-04-21 @ 09:08:50
Postat av: Joakim

Har du inte hört om den 30 åringen som dom hittade i ån vid Domus här i Kristianstad? Han hade legat där i en vecka. =S

2008-04-21 @ 11:54:03
URL: http://frikktion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback